God Jul!

Igår var det julafton och vi firade här hos oss i år, både familjen Thorell och familjen Johansson. Det var supermysigt med massa god mat och fina klappar. Tänk att vi dessutom fick en vit jul! Tror knappt att det kan bli bättre :) Nu har vi dock två kylar fulla med julmat som blev över så det är bara att äta tills man storknar... ha ha!




Selma fick ofantliga mängder julklappar, allt från leksaker, presentkort och kläder till böcker, gosedjur och väggprydnader. Toppen med stor släkt tycker hon! Ha ha! Jag fick också superbra klappar; termobrallor, mössa, presentkort på olika affärer, en Gant-tröja, badrock, Shakira-cd, Elizabeth Arden Eight Hour Cream å lypsyl m.m, m.m... Dessutom fick vi nya lakan och handdukar och TVÅ gjutjärnsgrytor... ha ha. Har lärt mig att inte önska mig samma saker från både mina och Fredriks föräldrar nu ;)



I morse bar det av hemåt igen för familjen Johansson efter att meterologerna utfärdat katastrofvarningar inför morgondagens trafikväder. Men det var mysigt att ha dem här och de hann gosa massor med Selma innan de åkte iallafall. Nu ska jag ta hand om alla klappar och tvätta och fixa. God fortsättning på er! KRAM

Selma med morfar dan före dopparedan och med mormor på julaftons kväll.


Kommentarer
Postat av: Majlinda

Låter som en fantastisk härlig jul!

2009-12-25 @ 12:54:12
Postat av: Toril

Kjempefint bilde av familien :) Dere er fiiiine!! :)

2009-12-25 @ 16:42:52
Postat av: Fridis

Å, vilka underbara kort!!! Låter som om ni haft en toppenjul! Tusen kramar och god fortsättning!

2009-12-26 @ 13:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0